مقدمه

سلام. ممنونم از استقبال گرمتون نسبت به این وبسایت. هدف من از طراحی این وبسایت ایجاد یک فضای شاد و مهیج هست که امیدوارم بتونم این کاررو به نحو احسن انجام بدم.

اگر خدا بخواد قراره هر روز با جُک هایی مثل مورد داشتیم،الکی مثلاً و... در خدمت شما سروران گرامی باشم.

با توجه به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان،درهوای گرم تابستون  امیدوارم بتونم اینقدر خوب و موثر باشم که گشنگی وتشنگی از یادتون بره.

از شما بازدیدکنندگان گرامی میخوام که نظرتون رو راجع به مطالبی که واستون میذارم بنویسید و اگر انتقاد یا پیشنهادی دارید پیام یا نظر بدید.

در پست های من قرار نیست هیچ قوم یا نفری مورد تمسخر قرار بگیره و شخصیت اونا پیش من و شما کوچک بشه.درسته که اینها جُک اند اما اگر قرار باشه کسی از بین من وشما ودیگران اذیت بشه،هیچ اصراری به گذاشتن این مطالب نیست.

خلاصه میخوام لذت کافی رو از وبسایت من ببرید وبا سیمایی خندان این وبسایت رو ترک کنید.

موفق باشید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 25 خرداد 1394برچسب:, | 16:37 | نويسنده : mohammad |